|
|
کدخبر: ۱۶۳۴۷۷

محتشمی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با اعلام اینکه به عنوان سخنگوی این جبهه با قائم مقام حزب اعتماد ملی دیدار کردم، گفت: در این دیدار آمادگی جبهه متبوعش را برای تشکیل جبهه واحد اصلاح طلبی اعلام کردم.

مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح طلبان در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، از دیدار و رایزنی خود با رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی خبر داد و گفت: در این دیدار در خصوص پیشنهاد اخیر وی مبنی بر تشکیل جبهه واحد اصلاح طلبی بحثو بررسی کردیم و پس از گفت وگوها و صحبت های انجام شده جبهه اصلاح طلبان آمادگی خود را برای تشکیل جبهه واحد اصلاح طلبی در سراسر کشور اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه منتجب نیا اخیر پیشنهادی را برای تشکیل جبهه اصلاح طلبی در فضای سیاسی کشور با محوریت احزاب اصلاح طلب مطرح کرده بود، افزود: بنده به عنوان سخنگوی جبهه اصلاح طلبان در دیدار با منتجب نیا آمادگی خود را برای تشکیل این جبهه از سوی همه گروه های جبهه اصلاح طلب اعلام کردم.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: این جبهه از دو سال پیش تا کنون به دنبال ایجاد وحدت تشکیلاتی با هدف تاسیس جبهه گسترده اصلاح طلبان بوده است.

محتشمی پور اضافه کرد: همچنین در این دیدار درخصوص تشکیل جبهه اصلاح طلبی در استان ها و شهرستان ها هم بحثو بررسی کردیم.

وی اظهارداشت: طبعا با تاسیس جبهه واحد اصلاح طلبی، اصلاح طلبان قادر خواهند بود در انتخابات مجلس دهم لیست واحد در تمامی حوزه های انتخاباتی مجلس در سراسر کشور ارئه دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار