|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۴۷

بزرگواری در گفت وگو با فارس مطرح کرد

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: اقداماتی مانند برگزاری مراسم ها و مناسبت ها در کاخ موجب بدبینی به دولتمردان می شود و این گونه در مظان اتهام اشرافی گری قرار می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار زندگی ساده و به دور از تشریفات و تجملات را دارند، اظهار کرد: مسئولان در نظام اسلامی نمی توانند و نباید زندگی متفاوت با مردم داشته باشند چرا که شعار اصلی این انقلاب عدالت و مساوات برگرفته از دین و مکتب اسلام است.

وی ادامه داد: برای مثال اگر مراسمی تحت عنوان میلاد ائمه برپا شود و در آن رعایت اصول و ارزش ها نشود قبل از هر چیز مورد خشنودی ائمه واقع نخواهد شد.

وی گریزی هم به موضوعات چند روز اخیر و برپایی مراسم جشن حضرت فاطمه زهرا(س) در یکی از کاخ ها زد و گفت: بی شک قلب بی بی دو عالم از این کار خشنود نخواهد بود چرا که برگزاری مراسم در کاخی که روزگاری محل نشست و برخاست فرح و فرحزادگان و اشرف و اشرافیون بوده با برگزاری چنین مراسمی جور در نمی آید.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس تصریح کرد: عمده مسئولان ما الی ماشاءالله خانه های بزرگ و جاداری دارند که می توانند از امکانات این خانه ها برای برگزاری چنین جشن هایی استفاده کنند.

بزرگواری افزود: نکته اصلی این که برگزاری جشن در این محل و سایر اقدامات دیگر در شأن خانواده ای نیست که منسوب به سلسله روحانیت هستند.

وی گفت: دولت محترم باید این نکته را به عنوان درس عبرت در خاطر داشته باشد که دولت هایی همانند سازندگی به همین دلیل در مظان اتهام اشرافی گری قرار گرفتند.

بزرگواری ایجاد چنین ذهنیتی در نزد افکار عمومی را برای دولت اعتدالی ناخوشایند دانست و گفت: نباید این گونه تلقی شود که دولت اعتدالی حیات خلوت برای کسانی شده که در گذشته در مظان انتهام اشرافی گری بوده اند.

انتهای پیام / ۲۵۷۱ /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار