|
|
کدخبر: ۱۶۳۶۱۸

مدیر مسئول یک نشریه دانشگاهی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیر مسئول نشریه دانشگاهی حیات با اشاره به دعوت از یک فتنه گر برای حضور در یک همایش دانشگاهی توسط وزارت علوم گفت: حضور اصحاب فتنه در همایشی دانشگاهی دهن کجی به دانشجویان است.

سید محمدحسین گلپایگانی مدیر مسئول نشریه دانشگاهی حیات دانشگاه امام صادق(ع) در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، با اشاره به دعوت وزارت علوم از یک فتنه گر برای سخنرانی در همایش نشریات دانشگاهی اظهار داشت: حضور یکی از فتنه گران در همایش نشریات دانشگاهی و همراهی وزارت علوم در این زمینه درست نیست و دانشجویان قطعا با این روند موافق نیستند.

وی افزود: حضور یکی از اصحاب فتنه در چنین همایشی دهن کجی به دانشجویان و فعالان دانشگاهی است.

این فعال دانشجویی با اشاره به عملکرد دولت در زمینه سیاست خارجی و تمایل برخی از دولتمردان برای ارتباط با آمریکا گفت: دولت فکر نکند اگر نماینده ای از ایران با آمریکا مذاکره کرد با همه دشمنان انقلاب اسلامی می تواند سازش کند و خط قرمزهایی به خصوص برای دانشجویان وجود دارد که نباید دست بخورد.

وی با اشاره به اینکه نقش وزارت علوم در این راستا مشخص است و باید در جهتی حرکت کند که در راستای آرمانهای انقلاب اسلامی ایران باشد، یادآور شد: انتصاب ها و انتخاب ها در وزارت علوم نیز باید در این مسیر باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار