|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۰۵

در جلسه روز گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی چه گذشت

خبرگزاری تسنیم: جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز گذشته با ریاست روحانی برگزار شد که در این جلسه برخی از اعضای این شورا نسبت به اقدامات دولت انتقاداتی داشتند که مطرح شد.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، جلسه ۷۴۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی شب گذشته به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد.

در این جلسه حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور نیز حضور داشت. با توجه به اینکه آشنا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیست، اما در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور پیدا می کند.

در این جلسه برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به اقدامات دولت به خصوص در حوزه مسائل فرهنگی و آموزش عالی، نحوه تغییر روسای دانشگاه ها و… انتقاداتی داشتند که خطاب به دولت مردان حاضر در جلسه مطرح کردند.

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، در پاسخ به جزئیات جلسه شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی تنها به این نکته بسنده کرد که تعدادی از مسئولان در این جلسه حضور داشتند.

وی افزود: پاسخ هایی از سوی مسئولان به انتقادها ارائه شد و و قرار شد در جلسات بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون پاسخ ها و یا انتقاداتی که صورت گرفته، بیشتر بحثشود تا انشاء الله به راهکار مناسبی در حوزه فرهنگ و حتی بخش مسائل سیاسی و اجتماعی که ممکن است عوارضی برای کشور داشته باشد، برسیم.

در این جلسه رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به انتقادات برخی از اعضای شورا مسائلی را مطرح کردند که برخی از اعضای شورا که انتقادات خود را مطرح کردند از پاسخ آنان قانع نشده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار