|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۴۹

فارسی نژاد در گفتگو با فارس:

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امیدواریم بعد از اتمام بررسی ها و مطالعات، سند برنامه اداره کشور تا پایان سال رونمایی شود، اظهارداشت: یکی از ویژگیهای این سند نگاه بومی آن است که با استفاده از ظرفیت و مشکلات هر استان به آن پرداخته شده است.

امیر فارسی نژاد، عضو شورای مرکزی و رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارسبا اشاره به تولید اولین سند حزب متبوعش برای «برنامه اداره کشور»، اظهارداشت: این سند در طی سال ۹۳ توسط یک تیم نخبه و متخصص گردآوری شود و در آن به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد که از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب نیز به حساب می آید پرداخته شده است.

فارسی نژاد افزود: یکی از ویژگیهای این سند نگاه بومی آن است که با استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای هر استان به آن پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه سند برنامه اداره کشور به ۳۲ قسمت تقسیم شده است، اظهار داشت: یک قسمت از سند مربوط به حوزه های فرهنگی و اقتصادی است و مابقی قسمت های آن به هر استان اختصاص داده شده است.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برنامه های هر استان در کمیسون فرهنگی و اقتصادی حزب موتلفه اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت اضافه کرد: بعد از بررسی این برنامه ها، ان شاالله تا پایان سال جاری از «سند اداره کشور» رونمایی خواهد شد.

فارسی نژاد با بیان اینکه این سند برای اولین بار است که تولید می شود و قطعا دچار کاستی هایی نیز است تاکید کرد: از تمامی نخبگان و صاحبان نظر در این حوزه دعوت می شود تا با ارائه نظرات در هرچه بهتر شدن این سند مارا یاری فرمایند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم دولت و مسئولان اجرایی نظرشان به این سند جلب شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار