|
|
کدخبر: ۱۶۳۸۰۵

احمدی در نشست خبری مطرح کرد

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که روز گذشته وزیر راه و شهرسازی طی نامه ای عنوان کرده که پروژه آزادراه تهران - چالوس جزو پروژه های اولویت دار این وزارتخانه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز چهارشنبه پارلمان طی نشستی خبری با اشاره به بارش برف سنگین در بهمن ماه سال گذشته در استان مازندران گفت که این اتفاق باید برای ما عبرت آموز باشد.

وی در عین حال اظهار داشت: من تا به حال حس نکردم که حادثه ناگوار سال گذشته درسی برای آینده شده باشد زیرا اقداماتی که باید تاکنون انجام نشده است.

احمدی با یادآوری اینکه دولت در روزهای نخستین بارش سنگین برف تمام هم و غم خود را برای ایجاد وضعیت مطلوب در استان مازندران گذاشت، تصریح کرد: ما پس از سپری شدن آن ایام دیگر از روند اقدامات انجام شده راضی نیستیم زیرا مردم پس از آن ایام رها شده و اقداماتی را که باید برای رفع مشکلات آنها انجام می دادند، انجام ندادند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران ادامه داد: پس از بارش سنگین برف بانک ها، تولید کنندگان مازندرانی را برای پرداخت مطالباتشان تحت فشار قرار دادند و این در حالی بود که بایستی پس از آن حادثه به آنها کمک می شد؛ امروز مرغداری ها، گلخانه ها و… دچار مشکل هستند اما ما مشاهده نکردیم اقدامی در رفع مشکلات آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما شرایط بحران را عالی پیش بردیم اما پس از بحران اقدامات آن طور که باید انجام نشد، خاطر نشان کرد: اگر قرار است ما از اتفاقات تلخ گذشته عبرت بگیریم باید بررسی کنیم چه عاملی باعثایجاد مشکلات برای مردم شد.

وی وجود مشکلات در زیرساخت های استان مازندران را یکی از عوامل پیدایش بحران در زمان بارش برف سنگین عنوان کرد و افزود: ما در غرب مازندران یک نیروگاه نداریم و به همین دلیل برق باید از چابکسر استان گیلان تأمین شود، ما باید برای این موضوعات فکری کنیم و از امروز که هنوز بحرانی در پیش نیست به فکر چاره باشیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد با بیان اینکه مازندران قطب کشاورزی کشور است، خاطر نشان کرد: نباید کشاورزی فقط یک نامگذاری باشد بلکه ما باید از کشاورزان حمایت کنیم اما امروز این سؤال را باید پرسید که چه حمایتی باید از کشاورزان مازندرانی انجام شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خاطر نشان کرد: مدیریت جهادی که امسال مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند لزوم انجام اقدامات اثرگذار در حوزه های مختلف را به ما گوشزد می کند.

وی از دولتمردان و مجلسی ها خواست تمام توان خود را برای یاری کشاورزان مازندرانی بگذارند تا مشکلات آنها کاهش یابد.

نماینده مردم نور و محمودآباد همچنین در پایان نشست خبری خود اعلام کرد که روز گذشته وزیر راه و شهرسازی طی نامه ای اعلام کرد که پروژه آزادراه تهران - چالوس جز پروژه های اولویت دار این وزارتخانه است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار