|
|
کدخبر: ۱۶۳۸۴۳

علیلو در تذکر آیین نامه ای:

نماینده شبستر در مجلس خواستار تشکیل کمیته ای برای تعیین و رسیدگی به خسارات ناشی از بارش تگرگ در استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، علی id = " ۱۵۴ _ ۵ " style = " background: #ffd۷۰۰ " > علیلو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(چهارشنبه) پارلمان، د ر تذکری آیین نامه ای خطاب به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، گفت: روز گذشته بارش نیم ساعته تگرگ حادثه غیرمترقبه ای بود که آسیب جدی به کشاورزان تعدادی از شهرستان های آذربایجان شرقی وارد کرد.

وی افزود: هر یک از دانه های تگرگ بالغ بر ۵۰ گرم بودند که این بارش حدود نیم ساعت طول کشید و تمام زحمات چند ماه گذشته کشاورزان را بر باد داد، روز گذشته روزی دردناک و اسفناک برای کشاورزان استان آذربایجان شرقی به خصوص شهرستان شبستر بود.

علیلو در بخش دیگری از سخنانش از وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور خواست هرچه سریع تر به مشکل این کشاورزان و خسارات وارده به آنان رسیدگی کنند و گفت: این کشاورزان مردمی زحمتکش هستند که از عمق ۳۰۰ متر آب استخراج و کشاورزی می کنند، آنها داغ خشک شدن دریاچه ارومیه را تحمل کردند و روز گذشته نیز متحمل چنین حادثه ای شدند، امیدواریم هرچه سریعتر دولت اقدام عاجلی در راستای حل این موضوع انجام دهد.

وی در پایان خواستار تشکیل کمیته ای برای رسیدگی دقیق به خسارات وارده به کشاورزان در اثر بارش روز گذشته تگرگ در استان آذربایجان شرقی شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار