|
|
کدخبر: ۱۶۳۸۴۶

آیت الله علوی گرگانی:

یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به اینکه دولت باید قدر این ملت را بداند، گفت: از دولت می خواهم که نسبت به ملت دلسوزی بیشتری داشته باشد و برای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کند.

به گزارشخبرگزاری فارساز قم، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان هوا فضا سپاه با بیان اینکه ما هرچه بیشتر با خدا آشنا شویم بسیاری از مشکلات ما حل می شود اظهار کرد: مشکلات جامعه ما بیشتر گرفتاری هایی است که مردم با آن ها رو به رو هستند.

وی با اشاره به اینکه کمتر کسی است که گرفتاری نداشته باشد گفت: خداوند در قرآن فرموده است که اگر انسان ها حدود خداوند را رعایت نکنند و نسبت به همدیگر مهربان نباشند مشکلات آنها بیشتر می شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه ریشه همه بلاها دست خودمان است عنوان کرد: اگر ما بنده خوبی باشیم همه چیز درست می شود و خداوند می فرماید اگر مردم واقعاً مؤمن شوند از آسمان و زمین برای آن ها نعمت می فرستم.

وی با بیان اینکه گناه در کشور ما زیاد شده است، تصریح کرد: دروغ یکی از گناهانی است که در جامعه ما به وفور مشاهده می شود.

علوی گرگانی با اشاره به اینک تنها کشوری که به نام شیعه در جهان معرفی شده ایران است بیان کرد: کشور ما به نام امام زمان(عج) است ولی با وجود این شاهد گناه های زیادی در جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ کنترلی بر قیمت ها وجود ندارد گفت: مشاهده می شود که یک جنس در قسمت های مختلف شهر قیمت های مختلفی دارد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه به دولت گوشزد کرده بودیم که به فکر مشکلات و گرانی ها باشد افزود: در کشور ما چند میلیون بیکار داریم و وجود تحصیلکرده های بیکار نیز بر مشکلات ما افزوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان هم به مشکلات ما اضافه می کنند مطرح کرد: اگر ما با هم مهربان باشیم و گناه نکنیم و با دولت همکاری کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

علوی گرگانی با اشاره به اینکه دولت باید قدر این ملت را بداند، گفت: از دولت می خواهم که نسبت به ملت دلسوزی بیشتری داشته و برای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کند.

وی تاکید کرد: خداوند در قرآن می فرماید که اگر مردم توبه کنند و به سوی من بازگردند من یک زندگی بسیار گوارایی به آن ها می دهم.

انتهای پیام / ۲۲۵۸ / صا۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار