|
|
کدخبر: ۱۶۳۸۷۸

دو نماینده مجلس طی تذکر آیین نامه ای نسبت به فضای سیاسی اخیر مجلس و پرداختن به مسایل حاشیه ای مانند دفن ریچارد فرای در ایران، جشن کاخ سعدآباد انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام تذکر آیین نامه ای نسبت به موضع گیری های اخیر مجلس انتقاد کرد.

وی گفت: چند روز اخیر مسایل یک کلاغ، چهل کلاغ شد و بسیاری از مطالب که واقعیت نداشت در جلسه علنی مطرح شد.

نعمتی ادامه داد: در گذشته همایش کیش و خراسان برگزار می شد اما هیچ تذکری از سوی برخی نمایندگان داده نمی شد اما امروز ۳ سکه به عزیزانی که برای معلولان کار کرده اند داده شده و این همه سر و صدا برپا شد.

وی با اشاره به نطق میان دستور یکی از نماینده ها و اعلام حمایت از دولت گفت: نیاز به اعلام حمایت از دولت نیست، موضع گیری خود را شفاف کنید.

در ادامه جواد هروی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی نیز با اعلام تذکری از ابری شدن فضای سیاسی کشور انتقاد کرد و گفت: ماجرای جشن میلاد حضرت زهرا(س) و اعطای چند سکه به برخی فعالان عرصه کمک به معلولان این قدر مهم نبود که در مجلس دامن زده شود.

وی ادامه داد: حادثه ریچارد فرای نیز آن قدر مهم نبودکه به آن دامن زده شد.

عضو کمیسیون آموزش تصریح کرد: ایران سرزمین ثبات است چه در دانشگاه و چه در زندان لذا باید هم دانشگاه های ما امن باشد هم زندان هایمان.

وی در پایان خواستار تشکیل هیاتی برای بررسی ماجرای زندان اوین شد و گفت: امیدوارم فضای موجود بیش از این سیاسی نشود و ابرهای سیاسی فضای مجلس را نپوشاند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار