|
|
کدخبر: ۱۶۳۹۴۰

با صدور حکمی /

خبرگزاری تسنیم: وزیر علوم در حکمی محمدجعفر صدیق را به عنوان مشاور خود در امور اقتصاد مقاومتی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی محمدجعفر صدیق را به عنوان مشاور خود در امور اقتصاد مقاومتی منصوب کرد.

در حکم صدیق آمده است:

نظر به صدور فرمان ۲۴ ماده ای مورخ ۹۲/۱۱ / ۲۹ رهبر معظم انقلاب درباره سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و در اجرای دستور مورخ ۹۲/۱۲ / ۱ ریاست محترم جمهوری مشتمل بر ضرورت های اجرایی تحقق سیاست های ابلاغی، با عنایت به پیشینه علمی و تجارب اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور در امور اقتصاد مقاومتی منصوب می شوید.

هماهنگی و هم فکری با کلیه معاونت ها، مراکز و واحدهای تابعه نسبت به تدوین برنامه های راهبردی و اجرایی وزارت در چهارچوب سیاست های ابلاغی و نیز ضرورت های اعلامی فوق الذکر به خصوص در زمینه های تحقق پیشتازی در اقتصاد دانش بنیان، عملیاتی نمودن نقشه جامع علمی کشور از جمله وظایف مشاور وزیر علوم در امور اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

در این حکم، ساماندهی نظام ملی نوآوری، توسعه کارآفرینی و کیفی سازی منابع انسانی و علمی کشور و گفتمان سازی مناسب و تعامل با سایر وزارتخانه ها برای اجرای اقتصاد مقاومتی در واحدهای ذیربط از دیگر انتظارات وزیر علوم از مشاور وزیر علوم در امور اقتصاد مقاومتی عنوان و تاکید شده است: با تدوین و ارائه شاخص های سنجش برای هر یک از برنامه های تدوینی و نیز زمان بندی تحقق آنها، نسبت به پایش میزان پیشرفت در مسیر ترسیم شده اقدام شود.

به گزارش تسنیم، صدیق دانشیار مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان است و مدیر کل دفتر علوم و تحقیقات سازمان مدیریت و برنامه ریزی از سوابق اجرایی وی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار