|
|
کدخبر: ۱۶۴۲۰۰

سردار نقدی در جمع فرماندهان سپاه:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما معتقدیم آمریکا غاصب حاکمیت و ولایت جهان است؛ در حالی که شایستگی ندارد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی بعد از ظهر امروز در گردهمایی سالانه فرماندهان و مسئولان اقشار مختلف بسیج در اردوگاه شهدای دُرچه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مداحان در ایام ولادت حضرت زهرا(س) خواسته هایی را مطرح کردند و وظیفه ما به عنوان یک فرد ولایتمدار و بسیجی بررسی و انجام آنان است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه رهبر معظم انقلاب در این دیدار درخواست کردند که مجالس روضه خوانی باید موجب وحدت شود؛ نه آنکه تفرقه ها را تشدید کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: استان اصفهان با تقدیم بیش از ۲۳ هزار شهید برای انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس و حفاظت از آرمان های امام و انقلاب، پیشتازی خود را به اثبات رسانده است.

سردار نقدی عنوان کرد: باید استان اصفهان و بسیجیان ولایتمدار این سرزمین همچون گذشته در امر اجرای منویات مقام معظم انقلاب، خط شکن بوده و پیشتازی خود را به اثبات برسانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه حقیقتاً چه کسی امروز شایستگی حاکمیت و ولایت در جهان را دارد، اضافه کرد: ما براساس شواهد و قرائن تاریخی معتقدیم که آمریکا و هم پیمانانش بدون داشتن کوچک ترین شایستگی، حاکمیت و ولایت جهان را غصب کرده اند. همه جنگ ها و اختلافات نظام استکباری جهان با نظام جمهوری اسلامی ایران بر سر این اعتقاد است.

سردار نقدی ابراز داشت: در حال حاضر جنگ اقتصادی و فرهنگی که از سوی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل شده است و حقیقتاً جنگ اقتصادی یک جنگ تمام عیار است.

وی تأکید کرد: اصفهان باید در مقابله با هجمه های دشمنان و اجرای منویات مقام معظم رهبری و رفع دغدغه های ایشان الگوسازی و به عنوان الگویی در دیگر استان های کشور خود را معرفی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شعار سال ۹۳ گفت: امسال رهبر معظم انقلاب برخلاف سال های قبل دو وظیفه خطیر بر دوش ملت و دولت گذاشتند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: منظور از عزم ملی در شعار سال ۹۳ بسیج است، بسیج به معنای هماهنگی و همکاری همه جانبه آحاد مردم است.

وی در پایان متذکر شد: مدیریت جهادی یک مدیریت بسیجی است که در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران موجب موفقیت های زیادی برای نظام شد.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می شود

انتهای پیام / ۶۳۰۳۰ / ذ۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار