|
|
کدخبر: ۱۶۴۲۴۸

موسوی لارگانی در گفت وگو تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: مشورت کردن در مورد پیش نویس نهایی توافقنامه ژنو یک امر ضروری است.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به تهیه پیش نویس نهایی توافقنامه ژنو اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره کنندگان ایرانی بچه های انقلاب و مورد اعتماد ما هستند، لذا ما نیز باید به آنها اعتماد کنیم البته اگر این توافقنامه بیشتر حلاجی شود و مورد بررسی قرار گیرد و جزئیات آن توسط نخبگان کشور مورد بررسی قرار گیرد قطعا برای آینده کشور بهتر خواهد بود اما بحثاین است که بهتر است گروه مذاکره کننده با دیگران مشورت کند و فرصتی برای برنامه ریزی و مشورت داشته باشد.

وی ادامه داد: متأسفانه از ابتدای مذاکرات تاکنون نمایندگان مجلس درخواست اطلاع از مفاد توافقنامه ژنو را داشتند که این درخواست مورد توجه قرار نگرفت و بحثمحرمانه بودن را مطرح کردند؛ البته ممکن است مواردی باشد که نباید فاش شود اما اکثر مفاد قرارداد مسائلی است که به حریت، آزادگی و استقلالی که ما ۳۵ سال آن را فریاد می زنیم، باز می گردد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: باید نمایندگان مجلس کهامام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها فرموده اند در رأس امور و عصاره ملت ایران هستند از مفاد پیش نویس توافقنامه نهایی ژنو مطلع شوند.

موسوی لارگانی در ادامه با بیان اینکه اسلام در خصوص مشورت کردن تأکیدات فراوانی دارد، تصریح کرد: نظر اسلام این است که فکرها و عقل ها روی هم گذاشته شود و برنامه ریزی انجام شود؛ بنابراین مشورت کردن بهتر است تا اینکه یک نفر یا ۲ نفر تصمیمی بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر نخبگان کشور از کم و کیف کار مطلع باشند و پیش نویس نهایی توافقنامه ژنو مورد نقد و بررسی قرار گیرد قطعا مذاکره کنندگان دقت بیشتری می کنند تا در توافق ها مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار