|
|
کدخبر: ۱۶۴۲۶۸

ضیافت همسر رئیس جمهور برای زنان دولت در کاخ، علائم سوءظن به همسر، فروش خاک جزیره هرمز، ماجرای ستاد سوخت و اسکانیا و کسب مقام اول انصراف از دریافت یارانه توسط تهرانی ها پربازدیدترین خبرهای فارس در روز ۳ اردیبهشت بود.

به گزارشخبرگزاری فارسدر ۲۴ ساعته گذشتهخبرگزاری فارسحدود ۱۵۰۰ خبر و گزارش و مصاحبه بر روی صفحات مختلف خود در مورد مسائل مختلف منتشر کرد.

در این میان برخی از اخبار بیش از سایر آنها مورد پسند و توجه کاربران قرار گرفته و اصطلاحاً جز پربازدید ترین خبرهای این رسانه قرار گرفته است.

در زیر ترین های فارس را در روز ۳ اردیبهشت می خوانید.

قوه قضائیه از این پس هیچ گونه تسامحی در مقابل فتنه گران نخواهد داشت / در بازرسی از اوین هیچ خلافی صورت نگرفته است

آیت الله آملی لاریجانی از برخورد قاطع دستگاه قضا با ایجاد هرگونه فضاسازی، نشر اکاذیب و اخلال در امنیت ملی با هدف احیای فتنه گری و فعال کردن فتنه گران در کشور خبر داد و گفت: دستگاه قضا از این پس در برخوردهای عادلانه خود با فضاسازی های فتنه گرانه هیچ گونه تسامحی به خرج نخواهد داد.

۷۳ میلیون ایرانی خواهان دریافت یارانه نقدی/ ۲میلیون و ۴۰۰هزار نفر ثبت نام نکردند / واکنش به جشن همسر رئیس جمهور

سخنگوی دولت گفت: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام نکردند.

تجمع اعتراضی بانوان به جشن همسر روحانی مقابل نهاد ریاست جمهوری

تعدادی از زنان تهرانی ظهر روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت در اعتراض به برگزاری جشن روز زن در کاخ سعدآباد، مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

جنجال بوسه سعودی بر پیشانی رفسنجانی + تصویر

انتشار تصویر مصافحه سفیر عربستان با آیت الله هاشمی رفسنجانی موجی از خشم در میان فعالان شبکه های اجتماعی در عربستان برانگیخت تا جایی که برخی جوانان معترض خطاب به خاندان سعودی نوشتند: قدرت نمایی شما فقط برای مردم خودتان است.

«ذوالجناح» S۳۰۰ ایرانی را حمل می کند + تصاویر

در رژه ۲۹ فروردین، خودروی سنگینی به نمایش درآمد که روی آن تصویری از سامانه بومی برد بلند باور ۳۷۳ نصب شده بود.

فیلم جشن همسر رئیس جمهور را به زنان مجلس بدهید / رقص دختران ۱۵ ساله و مانکن های بدحجاب قابل تکذیب نیست

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در کاخ سعدآباد گفت: اگر فیلم این جشن موجود است و نمی توانند در اختیار همه قرار دهند آن را به نمایندگان زن مجلس بدهند تا بدون حضور هیچ نامحرمی بررسی کنیم. از سوی دیگر رقص دختران ۱۵ ساله هم رقص دختربچه نیست.

«یاسمین بنشی» معارضی که تکفیری ها سرش را بریدند + عکس

گروه های مسلح تکفیری روز گذشته یک معارض سوری را پس از اینکه نظام سوریه وی را از زندان آزاد کرده بود، به طرز فجیع به قتل رساندند.

اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران شد / جهانگیر رییس جدید سازمان زندانها

آیت الله آملی لاریجانی با صدور احکام جداگانه ای رؤسای جدید سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی و دادگستری کل استان تهران را منصوب کرد.

حذف غم انگیز طلایی پوشان از گروه مرگ / با تکمیل ناکامی ها سپاهان باخت و آخر شد

تیم فوتبال سپاهان با شکست مقابل الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

کنایه مجری برنامه به جشن همسر روحانی / قول ده نمکی برای ساخت «نفوذی» ها

مراسم جشن یک سالگی مجموعه طنز دکتر سلام با حضور شخصیت های سیاسی کشور برگزار شد که استقبال چشمگیر دانشجویان و شعارهای آنان از نکات جالب این مراسم بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار