|
|
کدخبر: ۱۶۴۵۹۱

تکرار / سردار رزمجو:

خبرگزاری تسنیم: فرمانده منطقه دوم دریایی نوح نبی(ع) نیروی دریایی سپاه گفت: در حال حاضر سپاه پاسداران اشرافیت کاملی بر تحرکات منطقه ای دارد و نسبت به هیچ تحرک خصمانه ای بی تفاوت نخواهد بود.

به گزارش گروه دفاعیخبرگزاری تسنیم، سردار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی نوح نبی(ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و رأی شورای انقلاب مبنی بر شکل گیری رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی نشستی با رسانه های استان بوشهر به تشریح دستاوردها و آخرین وضعیت توانمندی و آمادگی این رده برای اجرای مأموریت های دریایی سپاه پرداخت.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: فلسفه تشکیل سپاه، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی، سنگرهای اصلی نظام اسلامی و دستاوردهای آن بود که شاهکار امام(ره) به حساب می آید.

وی افزود: سپاه پاسداران مثل همیشه آماده جان فشانی در راه آرمان های انقلاب اسلامی است و این یک ادعا نیست بلکه در عمل بارها ثابت شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به برنامه های آمادگی دفاعی و تعالی معنوی، اظهار داشت: در حال حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اشرافیت کاملی بر تحرکات منطقه ای دارد و نسبت به هیچ تحرک خصمانه ای بی تفاوت نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به همت فرزندان برومند این ملت در نیروی دریایی سپاه و منطقه دوم این نیرو، امروزه به پیشرفته ترین ابزارهای دفاعی دسترسی داریم، اما با این وجود بزرگ ترین مؤلفه قدرت ما، نیروی انسانی مؤمن، مخلص و فداکاری است که از بطن این ملت مؤمن برخاسته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار