|
|
کدخبر: ۱۶۴۶۶۳

نکو در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد /

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از مأموریت رئیس مجلس به این کمیسیون برای تهیه و تدوین دستورالعمل اقتصاد مقاومتی خبر داد.

ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به اینکه این کمیسیون تدوین دستورالعمل اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده است، گفت: مراحل پایانی تدوین این دستورالعمل در کمیسیون اقتصادی مجلس نهایی شده است.

وی افزود: رئیس مجلس در نامه ای به کمیسیون اقتصادی مأموریت داده است تا به عنوان کمیسیون اصلی، تهیه و تدوین دستورالعمل اقتصاد مقاومتی را در اسرع وقت در دستور کار قرار دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهارداشت: مراحل نهایی دستورالعمل اقتصاد مقاومتی در این کمیسیون در حال طی شدن است که به زودی گزارش آن به رئیس مجلس و باهنر، مسئول کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس جهت ابلاغ به کمیسیون ها، تقدیم می شود.

نکو، خاطر نشان کرد: با نهایی شدن این دستورالعمل و پس از تأیید آن توسط رئیس مجلس، کمیسیون های تخصصی پارلمان موظفند راهکارهای لازم برای تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را پیگیری کرده و در این جهت برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار