|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۶۳

قزوینی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام با بیان اینکه تشکل متبوعش در فرآیند خانه احزاب مشارکت می کند در عین حال خواستار حضور و نقش آفرینی احزاب در احیای این خانه شد.

حمید قزوینی عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام و رهبری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، درباره اینکه فرآیند برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: به عنوان فعال سیاسی خوش بین نیستم، اگر چهار عضو خانواده سلیقه ای جداگانه داشته باشند، مهم نیست ولی باید چتر و سقف این خانه بالاسر همه احزاب باشد تا همه با هر سلیقه و گرایشی که دارند عضویت پیدا کنند و در آن جا حضور داشته باشند.

وی افزود: اگر در فرآیند شکل گیری و احیای خانه احزاب عدم شفافیت، تنگ نظری و کج سلیقگی شکل بگیرد و رفتارها به گونه ای باشد تا احزاب احساس کنند نمی توانند در آنجا حضور پیدا کنند چیز خوبی نیست.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام تصریح کرد: این فرآیند ممکن است به گونه ای باشد که تشکیلات من راحت حضور پیدا کند که قطعا هم حضور و مشارکت می کند اما به عنوان فعال حزبی معتقدم حتی اگر یک درصد از احزاب عضو خانه احزاب در حال حاضر احساس کنند آنجا(خانه احزاب) مطابق آنچه می پسندند، نیست، این چیز خوبی نیست و ما باید تلاش کنیم نظر آن دوستان را نیز جلب کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار