|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۹۳

کریمی اصفهانی در گفت و گو با فارس:

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار از تشکیل اولین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی جبهه پیروان در هفته آینده خبر داد و گفت: جمع بندی این جلسات در قالب بسته پیشنهادی به مقام معظم رهبری، مجلس و دولت تقدیم می شود.

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، از دیدار هیئت رئیسه جبهه پیروان با تشکل متبوعش خبر داد و اظهار داشت: از زمانی که آقای باهنر ریاست جبهه پیروان را بر عهده گرفته است قرار شده که با تمام تشکل های عضو دیدار داشته باشد.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه در دیدار هیئت رئیسه با تشکل های عضو، اعضا به ارائه گزارش سالانه و بیان کاستی های موجود می پردازند، افزود: ما گزارش خود را در ۱۰ زمینه تقدیم هیئت رئیسه کردیم و آنها نیز توصیه های داشتند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با اشاره به طرح مباحثی درباره اقتصاد مقاومتی، انتقاد از جابجایی و انتصابات وسیع در دولت و عدم شایسته سالاری در جلسه مشترک با هیئت رئیسه، گفت: همچنین در این جلسه در خصوص چگونگی رسیدن به وحدت نیز بحثشد.

وی در پایان از تشکیل اولین جلسه کار گروه اقتصاد مقاومتی جبهه پیروان در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: این جلسات با مسئولیت بنده برگزار می شود و جمع بندی آن به جلسه شورای مرکزی ارائه خواهد شد و در نهایت نیز در قالب بسته پیشنهادی به مقام معظم رهبری، مجلس و دولت تقدیم می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار