|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۱۲

حجت الاسلام گواهی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران حضرت محمد(ص) با اشاره به رزمایش الی بیت المقدس گفت: بسیج امروز در کنار مردم و در تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایستاده است.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران حضرت محمد(ص) با تبریک فرا رسیدن روز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس گفت: امروز و دیروز رزمایش الی بیت المقدس از طرف سپاه حضرت محمد رسو ل الله تهران بزرگ در حال برگزاری است و این رزمایش در ۵ نقطه تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش با حضور بسیجیان در نماز جمعه امروز تهران به پایان رسید، گفت: رزمایش ها برای نشان دادن اتحاد، صلابت، سلامت وعزت ملت عزیزمان در مقابل دشمنان و کوچک شمردن آنان و به نمایش گذاشتن قدرت نیروهای نظامی اجرا می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران حضرت محمد(ص) گفت: اعلام آمادگی و همچنین دوره مجدد آموزش های نوین و همچنین جمع شدن ومرور کردن آموزش های گذشته مهمترین اهداف این رزمایش بزرگ بود.

حجت الاسلام گواهی با برشمردن ویژگی های بسیج گفت: امروز بسیج همانند زمان امام عظیم الشان در رکاب رهبری برای دفاع از انقلاب اسلامی و در مقابل تمام بحران های داخلی و خارجی آماده است.

وی با اشاره به حضور یک و نیم میلیون بسیجی در استان تهران افزود: البته باید به این نکته اشاره کنیم که تمام مردم ما بسیجی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران حضرت محمد(ص) گفت: پیام این رزمایش این بود که بسیجیان همواره در حوادثداخلی وخارجی در کنار رهبر امروز جامعه ایستاده اند اگر اقتصاد مقاومتی مطرح می شود برای حضور در این کار ارزشمند آماده هستند.

حجت الاسلام گواهی گفت: در بحران ها و اقدامات نظامی در کنار نیروهای دیگر نظامی هستیم و آنها که ۳۵ سال می گویند که گزینه ها روی میز است، بدانند که آزموده را آزمودن خطاست و به هیچ عنوان این اشتباه را بار دیگر مرتکب نشوند.

وی افزود: امروز بسیج در کنار مردم و با مردم در مقابل تمام اتفاقات و در عرصه های نظامی، اجتماعی و سیاسی است و آماده اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار