|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۳۱

حجت الاسلام گواهی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ از برگزاری رزمایش خواهران بسیجی در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، پیش از خطبه های امروز نمازجمعه تهران، گفت: با عرض تبریک ایام و گرامیداشت روز بسیار مقدس ۵ اردیبهشت که یکی از معجزات الهی در دوران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و همه کسانی که با حمله به طبس ناکام و ناموفق شدند را به چشم دیده ایم، این روز را تبریک می گویم.

وی افزود: امروز و دیروز رزمایش الی بیت المقدس از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران بزرگ در حال برگزاری است. این رزمایش بسیار باشکوه و با عظمت در ۵ نقطه تهران در حال انجام است که با حضور همه این عزیزان در نمازجمعه، پایان می یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، تأکید کرد: یکی از کارهای مهم نیروهای نظامی و بسیج این است که آمادگی های لازم را برای عرصه های مختلف داشته باشند و هر از گاهی رزمایشی را به نمایش بگذارند و استعداد خودشان هم برای افتخار و صلابت ملت عزیزمان و هم برای نابودی و ناکامی دشمنان و تحقیر و کوچک شمردن آنها به نمایش بگذارند که به فضل پروردگار این رزمایش از دیروز آغاز شده است.

گواهی به اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس اشاره کرد و گفت: این رزمایش در ۵ نقطه تهران با اهداف اعلام آمادگی و آموزش دیدن فنون جدید در مسائل نظامی، دفاع شهری و دور هم جمع شدن و بررسی حوادثو مرور آنها و مسائلی که اتفاق افتاده و خواهد افتاد و در نهایت نیز با عهد و پیمان به امام(ره)، مقام معظم رهبری، رزمایش به پایان می رسد.

وی ادامه داد: استحضار دارید که بسیج همواره چشم امید مستضعفان جهان بوده است. بسیج مفسر گل واژه های ایمان و شهادت بود. بسیج نماد زیبایی ها و خوبی ها در عالم بود. بسیج قدرت پایان ناپذیر از جمعیتی است که برای او پایانی وجود ندارد. بسیج مظهر ایستادگی در مقابل زیاده خواهی زیاده خواهان و حلال مشکلات در حوادثغیرمنتظره است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، اظهار داشت: بسیج یعنی امنیت، آرامش. بسیج یعنی پیشتازی در دفاع از ارزش های اسلامی. بسیج معناگر آیات جهاد و شهادت است. بسیج حافظ همه ارزش های الهی در روی زمین است. بسیج تجلی فضیلت هاست. بسیج یعنی آراستگی، زیبایی و با معنویت و با جذابیت. بسیج عفیف، بامحبت و باحیاست. بسیج یعنی تراکم اراده ملت عزیز و بزرگ ایران اسلامی. بسیج یعنی نیروی تاریخ ساز. بسیج یعنی موجودیتی نامحدود. بسیج یعنی عبورکننده از خطوط مقدم بحران ها و خطرها. بسیج افتخار ایران و ایرانی است. بسیج چشمه شور و شعور انقلابی است. بسیج یعنی قلب تپنده ایران اسلامی در تمام عرصه های داخلی و خارجی.

گواهی ادامه داد: بسیج یعنی تحول گرا. بسیج یعنی پیشمرگان ملت عزیز ایرانی. بسیج یعنی حق بگیر در مقابل زیاده خواهی زیاده خواهان. بسیج فدایی ملت و رهبر است. بسیج یعنی عملگرا و تکلیف گرا به موقع.

وی اظهار داشت: با تعاریفی که از بسیج شد، این اعتماد را به همه نمازگزاران جمعه تهران عرض می کنیم که بسیج فرزند صالح امام عظیم الشأن است و امروز نیز در رکاب رهبر عظیم الشأن انقلاب ایستاده و در برابر همه بحران های داخلی و خارجی تازه نفس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، تصریح کرد: البته همه مردم ایران بسیجی هستند. در تهران به حسب ظاهر ۱.۵ میلیون بسیجی داریم، اما در حقیقت همه مردم تهران و همه مردم عزیز و شریف ایران اسلامی بسیجی هستند. بسیجیان گفته اند که اعلام کنید ما به راه و رسم امام و شهدای عزیزمان پایبند خواهیم ماند و به فرمان امام(ره)، حضرت امام خامنه ای، گوش به فرمان ایستاده ایم تا در حوادثداخلی و خارجی پا به رکاب هستیم.

گواهی ادامه داد: اگر اقتصاد مقاومتی مطرح می شود، بسیج به عنوان قوه محرکه این حرکت بسیار ارزشمند را در میدان عملیاتی خواهد کرد. اگر در عرصه های اجتماعی بحثحجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر مطرح می شود، بسیج در میدان حضور دارد. اگر در عرصه میدان ها و تهدیدات نظامی هم و آنها نیز پس از ۳۵ سال هنوز گزینه نظامی را روی میز دارند و بارها این ملت را آزموده اند، بسیج اعلام می کند که آزموده را آزمودن خطاست. این اشتباهی که در طول این چند سال مکرر مرتکب شده اید، دیگر این اشتباه را مرتکب نشوید. با حضور این نیروی ارزشمند در کنار دیگر نیروهای مسلح این آرزوی آنها محقق نمی شود.

وی تصریح کرد: در هیچ زمانی بسیج به مثابه امروز قوی نبوده است. در هیچ زمانی بسیج و این نیروی ارزشمند انقلابی مثل امروز در صحنه حضور نداشته است. بسیج در تمام بحران ها حضور دارد و در کنار مردم و با مردم و با آمادگی صد در صد و کامل است. این نیرو با آمادگی کامل در عرصه های نظامی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حضور دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، اظهار داشت: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد که بتوانیم قدردان پابرهنگانی که امام عظیم الشأن در شأن آنها مطالب زیادی فرموده اند و مقام معظم رهبری نیز این عنصر فعال را به عنوان موتور محرکه ارزش ها و خوبی ها در نظام می دانند، بهره کافی را ببریم.

گواهی افزود: در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت خواهران بسیجی تهران رزمایش بزرگی را در تهران اجرا خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز با توجه به اینکه در آستانه گرم شدن هوا قرار داریم، بحثما پیرامون عفاف و حجاب و پوشش بوده است. در بیان تمام مراجع عظام تقلید و به خصوص مقام معظم رهبری این است که در هیچ شرایطی پوششی از انسان چه مرد و چه زن ساقط نمی شود. باید ملاحظه کنیم و پوششی درست داشته باشیم تا مورد عنایت پروردگار متعال و ائمه معصومین(ع) قرار بگیریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار