|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۴۵

در حال بروز رسانی / آیت الله خاتمی در خطبه دوم نماز جمعه تهران:

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه وقتی رئیس جمهور آمریکا ما را تهدید نظامی می کند، رئیس جمهورمان باید محکم به دهن او بزند، گفت: قرار بود آنها بعد از توافق ژنو مثل بچه آدم صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری فارس، آیت الله سید احمد خاتمی، خطیب موقت تهران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با بیان اینکه فراعنه و مستکبران تاریخ همیشه فکر می کردند که آقابالاسر همه دنیا هستند و نمونه بارز آن نیز آمریکاست، اظهار داشت: شما چه کاره هستید که در امور اوکراین دخالت می کنید.

آیت الله خاتمی ادامه داد: وقتی رئیس جمهور آمریکا ما را تهدید نظامی می کند، رئیس جمهور ما محکم به دهنش بزند چرا که قرار بود آنها بعد از توافقنامه مثل بچه آدم صحبت کنند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه جواب بدی را با خوبی دادن برای خودی هاست و اینها قدرتی نیستند، افزود: مسئولان آمریکا از کارتر تا اوباما همه به دنبال براندازی نظام بودند اما نتوانستند این کار را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بعد از توافقنامه ژنو آنها حداقل ۳ تحریم و ۳ تهدید نظامی علیه ایران اعمال کردند، تصریح کرد: مذاکره کنندگان با این نگاه وارد مذاکرات شوند که آمریکا دشمنی کینه توز و غیرقابل اعتماد است.

ادامه دارد…

انتهای پیام /

آیت الله خاتمی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار