|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۹۸

نصیرپور در گفت وگو با فارس:

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمان ریاست جمهوری گفت: کارگروه مشترک معاون پارلمانی ریاست جمهوری و کمیسیون اصل نود طی ۷ تا ۱۰ روز دیگر تشکیل می شود.

«مجید نصیرپور» معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری فارسدرباره تشکیل کارگروه مشترک معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و کمیسیون اصل نود، اظهارداشت: اعضا و جزئیات این کارگروه مشترک طی هفته آینده مشخص خواهد شد.

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور روز شنبه گذشته ازتشکیلکمیته مشترک بین معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد و گفت: جلسه ای با اعضای کمیسیون اصل ۹۰ برای بررسی مسائل مختلف دولت و مجلس و احیانا شکایاتی که به کمیسیون اصل ۹۰ می رسد، داشتیم که نتیجه این جلسه خوب و طولانی تشکیل کارگروهی بین معاونت امور مجلس ریاست جمهوری و کمیسیون اصل ۹۰ است تا بتواند راهکارهای بیشتر و بهتر را جستجو کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال که آیا این کمیته تشکیل شده است، تصریح کرد: بنده همکارانم را از حوزه معاونت پارلمانی معرفی کردم و قرار شد از کمیسیون اصل ۹۰ هم چند نفر مسئولیت این کار را داشته باشند و با جلساتی که خواهند داشت سعی کنند مسائل را پیش ببرند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار