|
|
کدخبر: ۱۶۵۱۳۹

حیدری در گفت وگو با فارس:

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: دولت باید ضمن عذرخواهی از ملت پاسخ شفافی درباره جشن اشرافی زنانه ای که توسط همسر رئیس جمهور برگزار شد، بدهد.

محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، با اشاره به جشن اشرافی زنانه ای که توسط همسر رئیس جمهور در کاخ ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: در دوران بعد از انقلاب و در دوره اول و دوم ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی بعد از جنگ، دوره توسعه غربی منهای فرهنگ را سپری کردیم. دوره ای که در آن کشور، مردم و مستضعفین حرکت به سمت توسعه غربی منهای فرهنگ و رسیدگی به مستضعفین را تجربه کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: تجربه دوباره این موضوع در دهه چهارم انقلاب اسلامی که بحثپیشرفت مطرح است نه توسعه غربی یک بازگشت به گذشته است و جریان ارزشی کشور اجازه تکرار دوران سازندگی از حیثیت تقلید از غرب و اشاعه فرهنگ اشرافی گری را نمی دهد.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید باید راه پیشروی خود را متفاوت از راه های تجربه شده در دوران سازندگی انتخاب کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در ادامه تاکید کرد: امروز دولت با انتخاب مسیر در حوزه اشرافی گری و عدم توجه به محرومین که نمود آن سفرهای نوروزی به شمال و کیش است آنهم در حالیکه که مقام معظم رهبری به جنوب و سرزمین های راهیان نور سفر می کنند، یک راه شکست خورده را امتحان می کند.

وی تصریح کرد: به دولت توصیه می کنیم خودشان را با حرکاتی که نمادی از اشرافی گری است در برابر مردم و مستضعفین قرار ندهد.

حیدری اضافه کرد: همزمانی این موضوع با زمانی که دولت از مردم درخواست انصراف از یارانه را دارد و با اوضاعی که به گفته خود دولت از لحاظ اقتصادی مشکلاتی داریم و دولت به خاطر این مشکلات حاضر است عزت ملی را زیرپا بگذارد و با آمریکا مذاکره کند، بسیار عجیب است.

وی در خاتمه اظهار داشت: انتظار داریم که دولت ضمن عذرخواهی از ملت پاسخ شفافی به مردم و رسانه ها در رابطه با چنین رفتار و حرکاتی که داشته است، بدهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار