|
|
کدخبر: ۱۶۵۱۷۶

در حال بروزرسانی / جهانگیری در مراسم هفته سلامت:

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس جمهور گفت: هزینه های درمان در کشور با هیچ استانداری قابل قبول نیست و لذا یکی از اولویت های دولت یازدهم کاهش هزینه های درمان از جیب مردم است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز شنبه در مراسم هفته سلامت که در تالار همایش های رازی برگزار شد، گفت: در سال های گذشته قدم های خوبی در زمینه بهداشت برداشته شده و در حال حاضر در دور افتاده ترین روستاها و مناطق عشایری خانه های بهداشت فعال هستند و تاثیر خوبی در مرگ و میر گذاشته و روند مثبتی داشته است.

وی افزود: سیاست های کلی ابلاغی رهبر انقلاب در زمینه سلامت فرصت جدیدی برای مسئولان است تا همه دستگاه ها را درگیر کار کند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها برای ارتقاء بهداشت و سلامت همت کنند و متولی این کار نیز وزارت بهداشت است که باید برنامه های مدون و مفیدی داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: مسئولان باید به مردم در زمینه سلامت فردی و جامعه آگاهی دهند و این موضوع بسیار مهمی است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه پزشکی وضعیت مطلوبی داریم، تاکید کرد: در حال حاضر خیلی از افراد از سایر کشورها و حتی از اروپا برای درمان به کشور ایران سفر می کنند.

جهانگیری به موضوع هزینه های درمان اشاره کرد و گفت: هزینه های درمان مطلوب هیچ کس نیست و دغدغه بسیاری از مردم است.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: هزینه درمان در کشور با هیچ استانداری قابل قبول نیست و لذا یکی از اولویت های دولت یازدهم کاهش هزینه های درمان از جیب مردم است.

وی موضوع هدفمندی یارانه ها را مورد توجه قرار داد و گفت: مسئولان وقت در مورد هدفمندی یارانه ها تعبیر جراحی اقتصادی را به کار می بردند و از طرف دیگر دنبال تعادل در عرضه و تقاضای انرژی بودند، اما هیچ کدام حاصل نشد.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار