|
|
کدخبر: ۱۶۵۲۳۶

سخنگوی جبهه فرهنگی سیاسی جانبازان انقلاب اسلامی از نهایی شدن فهرست موسسین این جبهه وارسال آن به وزارت کشورخبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت الله رحمانی درباره موسسین قانونی جبهه جانبازان وتفاوت آن با موسسین واقعی این جبهه گفت: موسسین واقعی و اولیه جبهه جانبازان همان۹۲ جانبازی هستند که دراردیبهشت سال گذشته بیانیه اعلام موجودیت جبهه را امضا و منتشرکردند و بعدا هم تعداد امضاها بالغ بر ۱۰۰نفر شد؛ اماچون هیات موسس رسمی صدوچند نفره مرسوم و متعارف نیست این فهرست ۱۷ نفره توسط شورای مرکزی موقت که منتخب همان موسسین اولیه هستند تهیه شده و به عنوان هیات موسس رسمی جبهه به وزارت کشور اعلام شده است.

دبیرموقت جبهه جانبازان با اشاره به ترکیب فهرست ۱۷ نفره اظهارداشت: فهرستی که به وزارت کشور ارسال شده مرکب از ۱۲عضو شورای منتخب موسسین اولیه به اضافه ۵ تن ازجانبازان شاخص و برجسته فرهنگی سیاسی است که می توانند جریان های شناخته شده جبهه بزرگ انقلاب را نمایندگی کنند.

وی درباره غیبت نام سعید جلیلی در بین اسامی هیات موسسین جبهه جانبازان به رغم این که قبلاگفته می شد وی در زمره موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: از آقای دکتر جلیلی برای قبول عضویت درهیات موسس دعوت شد و شورای منتخب موسسین اولیه تاکید و اصرارداشتند که ایشان عضویت را بپذیرند. وی هم از تشکیل جبهه، استقبال و اظهارعلاقه کرد و حتی به دعوت شورای مرکزی جبهه به یکی ازجلسات شورا هم تشریف آوردند تا با حضورشان، حمایت و همراهی و همدلی شان را نشان دهند اما ملاحظات و معذوراتی برای عضویت رسمی داشتند.

رحمانی درباره زمان و نحوه عضو گیری ازمیان جانبازان داوطلب عضویت در جبهه جانبازان گفت: فراخوان عضویت و کیفیت پیوستن جانبازان علاقه مند درتهران و شهرستان ها بزودی اعلام خواهدشد و امیدواریم درهفته دفاع مقدس(مهرماه) بتوانیم اولین کنگره سراسری وانتخابات اعضای شورای مرکزی دائمی ودیگر ارکان جبهه را برگزارکنیم.

دبیر جبهه جانبازان انقلاب اسلامی درپایان ازبرگزاری نشست رسانه ای هیات موسس این تشکل در روز سه شنبه ۹ اریبهشت هم زمان با نخستین سالگرد تاسیس جبهه خبرداد.

اسامی هیات موسس جبهه جانبازان انقلاب اسلامی به این شرح است:

۱. حسین اسرافیلی
۲. اکبربهرامی
۳. مصطفی پرکره
۴. علیرضا پناهیان
۵. غلامعلی جعفرزاده
۶. داود حیدری
۷. مجتبی رحماندوست
۸. قدرت الله رحمانی
۹. علیرضا زاکانی
۱۰. بهروزساقی
۱۱. حسن سماواتی
۱۲. مجتبی شاکری
۱۳. امیرعقیقی
۱۴. محمداسماعیل کوثری
۱۵. محمدعلی معلی
۱۶. حسین مظفر
۱۷. سیدمهدی هاشمی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار