|
|
کدخبر: ۱۶۵۲۴۴

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت مدیریت درست مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تورم قابل ملاحظه ای در بازار به وجود نخواهد آمد.

مجید جلیل سرقلعه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به مرحله دوم هدفمندی یارانه ها اظهار کرد: هدفمندی یارانه ها یک قانون است و باید در طول پنج سال اجرا شود.

وی افزود: درآمد دولت در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بین ۱۰۰تا ۱۵۰ میلیارد ریال است.

جلیل با اشاره به چند نرخ شدن قیمت بنزین گفت: این چند نرخ بودن مزایا و معایب خاص خود را دارد که باید در این زمینه با مدیریت درست از بروز مشکلات جلوگیری کنیم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در صورت مدیریت درست مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تورم قابل ملاحظه ای در بازار به وجود نخواهد آمد.

وی بر ضرورت نظارت بیشتر بر بازار در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها خاطرنشان کرد: در صورت رعایت همه جانبه قانون در زمینه افزایش قیمت ها و عرضه و تقاضا خواهیم توانست از تورم بی رویه جلوگیری و قدرت خرید مردم را در سطح بالایی نگه داریم.

وی ادامه داد: هدفمندی یارانه ها کار بزرگی است که باید انجام شود ولی متاسفانه در مرحله نخست درست مدیریت نشود که در حال حاضر باید با برطرف کردن نقاط ضعف مرحله نخست بتوانیم در این مرحله درست عمل کنیم.

جلیل تصریح کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری درآمد پایینی دارند و به صورت میانگین می توان گفت بیش از ۸۰ درصد آن ها در مرحله دوم یارانه نقدی دریافت می کنند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اجرای درست قانون هدفمندی یارانه ها نقش مهم و کلیدی در اقتصاد کشور دارد و می تواند در نزدیک کردن دهک های اقتصادی کشور به هم و کاهش فاصله طبقاتی نقش چشمگیری را داشته باشد.

انتهای پیام / ۶۸۰۰۹ / ی۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار