|
|
کدخبر: ۱۶۵۲۷۳

میرتاج الدینی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما گفت: برگزاری نشست نمایندگان منتقد نقد توافق ژنو در رسانه ملی با ضرغامی در دستورکار صداوسیما قرار دارد و به طور قطع انجام می شود.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به نامه تعدادی از نمایندگان منتقد مجلس نسبت به توافق نامه ژنو به رئیس رسانه ملی، گفت: بر این اساس، این موضوع با ریاست صداوسیما مطرح و قرار شد که نشستی با این نمایندگان و برخی از اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی برگزار شود.

وی با بیان اینکه قرار بود این نشست در روز سه شنبه هفته گذشته با حضور نمایندگان منتقد، رئیس رسانه ملی و برخی از اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی برگزار شود، افزود: این نشست به دلیل پاره ای از مشکلات ایجاد شده به زمان دیگری موکول شد.

معاون پارلمانی صداوسیما در همین زمینه، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است پس از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه و در هفته آینده، جهت تعیین زمان این نشست، رایزنی با آنها صورت گیرد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی، خاطر نشان کرد: برگزاری نشست مشترک بین تعدادی از نمایندگان مجلس که نسبت به نقد و بررسی توافق ژنو در رسانه ملی و محتوای آن نقد دارند، از دستورکار رسانه ملی خارج نشده و به طور قطع برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار