|
|
کدخبر: ۱۶۵۲۷۶

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: با حرف اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود و باید همه دست ‎ به دست هم کار انجام دهیم.

سعید زمانیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با تاکید بر انجام وظایف قانونی تمامی مسئولان اظهار کرد:

هر مسئولی که با را عایت قانون بتواند وظایف قانونی خود را انجام و در این زمینه موفق باشد مورد حمایت مجمع نمایندگان و مردم قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان، نماینده مردم هستند نه دولت، افزود: دفاع از منافع مردم وظیفه نمایندگان است، و ما تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا در این زمینه درست عمل کنیم.

زمانیان بیان داشت: اگر آب استان بخواهد به طور غیرقانونی و غیرکارشناسی به استان های مجاور انتقال پیدا کند جلوی این عمل غیرکارشناسی می ایستیم.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب متعلق به همه مردم است و در ارتباط با این جریان همه مردم در مقابل قانون یکسان هستند و نباید برای عده ای همه چیز مهیا باشد ولی بقیه محروم باشند.

وی بیان داشت: ما در این زمینه از تمام مسئولان کشوری که با این موضوع مرتبط هستند درخواست داریم که جلوی این کار غیرقانونی و خلاف گرفته شود.

زمانیان ادامه داد: بعضی ها دنبال منافع گروهی و فردی هستند و باید شناسایی شوند و جلوی آن ها گرفته شود و تمامی دستگاه های قضایی با آن ها برخورد کنند و نگذارند منافع این استان به خاطر امیال شخصی از بین رود.

وی بیان داشت: مسئولان اصفهان با شروع طرح غیرقانونی انتقال آب از استان چهارمحال و بختیاری از سمت اصفهان می خواهند دولت را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند و آب استان چهارمحال و بختیاری را از دست ما خارج کنند.

زمانیان با اشاره به تجمع اعتراض آمیز مردم این استان در اعتراض به انتقال غیرکارشناسی آب بین حوزه ای از این استان به استان‎ های مجاور گفت: این اتحاد و همدلی مردم استان شایسته تقدیر است و با این اتحاد ما خواهیم توانست جلوی این عمل غیرقانونی را بگیریم.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پیش روی مردم این استان گفت: وضعیت اشتغال، کشاورزی، سرمایه گذاری و تولید و در این استان نامطلوب است.

وی بیان داشت: در صورت بی توجهی مسئولان این استان از مسئله آب استان، این کار را از طریق مراجع بالاتر پیگیری خواهیم کرد.

زمانیان با اشاره به طرح استیضاح وزیر نیرو گفت: این طرح با ۳۰ امضاء به هیئت رئیسه مجلس داده شده است و ما در این رابطه هیچ گاه کوتاه نخواهیم آمد.

وی بیان داشت: برخی از دستگاه های اجرایی وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند و این باعثمی شود سیل مشکلات اشخاص به دفتر نمایندگان مجلس سرازیر شود.

زمانیان ادامه داد: باید ناهماهنگی ها را از بین ببریم تا استان از این وضعیت نجات پیدا کند.

وی تصریح کرد: ما به دنبال وحدت هستیم نه تفرقه و استان باید احیاء شود و به خواست مردم در انتخاب نماینده احترام بگذاریم.

این مسئول گفت: با حرف اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود و باید همه با هم دست ‎ها را بالا بزنیم و کار انجام دهیم.

وی با اشاره به وضعی نامطلوب استان چهارمحال و بختیاری در زمینه کشاورزی اذعان داشت: در بخش کشاورزی باید آن را به شیوه ی نوین ادامه دهیم و در این زمینه سرمایه گذاری کنیم.

وی با اشاره به مرحله دوم هدفمندی یارانه ها خاطرنشان کرد: در بحثهدفمندی یارانه ها کار ارزشمندی صورت گرفته است ولی در قسمت اول درست مدیریت نشد و زیرساخت ها آسیب دید و باعثتورم شد.

انتهای پیام / ۶۸۰۰۲ / صا۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار