|
|
کدخبر: ۱۶۵۳۰۹

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارتحال آیت الله ملکوتی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بمناسبت ارتحال آیت الله ملکوتی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا سیدها شیء»

ارتحال عالم ربانی و روحانی جلیل القدر مرحوم " آیة الله آقای حاج شیخ مسلم ملکوتی " رضوان الله تعالی علیه، یار دیرین انقلاب و ولایت، مبارز انقلابی و از علمای برجستۀ حوزه های علمیه موجب تاثر و تألم فراوان گردید.

ایشان که از علمای مبرّز حوزه های علمیه بوده و مفتخر به سوابق طولانی مجاهدات و خدمات به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند سال های عمر پربرکت و شریف خود را همواره صرف اشتغالات علمی در مراکز بزرگ حوزه های علمیه و تعلیم فقه و اصول و فلسفه و تفسیر و تربیت شاگردان ممتاز و امامت جمعۀ تبریز نموده و همواره منشأ خدمات و توفیقات فراوانی برای مردم دیار خود نه بلکه برای ملت بزرگ ایران و حوزه های علمیه بودند.

این روحانی پارسا و پرهیزکار که از ذخایر ارزشمند و معنوی نظام جمهوری اسلامی و از شاگردان نزدیک امام راحل(رحمة الله) بودند؛ در ترویج شعائر دینی و فضایل اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همت بی شماری گماشتند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تسلیت این ثلمه و ضایعۀ دردناک خدمت حضرت بقیة الله الاعظم «اروحنا فداء»، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و ملت صبور و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه به بیت مکرم ایشان، مردم قهرمان آذربایجان، قم و همۀ ارادتمندان و مستفیضان از نفس گرمشان، برای روح ملکوتی ایشان رحمت و غفران الهی و برای سایر بازماندگان صبر و اجر را از آستان حضرت احدیت مسألت می کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در پایان از ملت قدرشناس و فهیم ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور گسترده و معنوی خود در مراسم های گرامیداشت، ضمن تجلیل از سال ها خدمات ارزشمند آن روحانی مجاهد و عالم گرانقدر، تسلی بخش خاطر بازماندگان بوده و برای علو درجات ایشان دعا کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار