|
|
کدخبر: ۱۶۵۳۴۳

حسینی در گفت وگو با فارس:

نماینده مردم میانه در مجلس با ابراز تأسف از اینکه دستگاه دیپلماسی ما آمریکا را نشناخته است گفت: همه و از جمله دستگاه دیپلماسی ما باید منتظر باشند که اقداماتی از قبیل مصادره اموال بنیاد علوی تکرار شود.

سیدبهلول حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، در مورد چرایی مصادره اموال بنیاد علوی در نیویورک گفت: به نظر من ما هنوز ماهیت آمریکا را درست نشناخته ایم.

وی با اشاره به اینکه تا دشمن را درست نشناسیم، نمی توانیم تصمیم گیری صحیحی در قبال او داشته باشیم، اظهار کرد: آمریکا دشمن است، اما یک دشمن تابع و رژیم صهیونیستی دشمنی متغیر است.

حسینی در توضیح گفت: هدف و انگیزه کارهای آمریکا صرفاً جلب رضایت صهیونیست هاست، لذاست که می بینیم پس از هر مرحله مذاکرات هسته ای فوراً با صهیونیست ها تماس گرفته و آن ها را در جریان ریز مذاکرات قرار می دهند.

وی با ابراز تأسف از اینکه دستگاه دیپلماسی ما آمریکا را نشناخته است، تصریح کرد: از آمریکایی ها هیچ چیز بعید نیست، برای همین حتی پس از توافق ژنو نیز اقدام به آزادسازی قطره چکانی بخشی کوچکی از درآمدها می کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها را یادآور شد و گفت: آمریکایی ها حسن نیت ندارند و بر فرض اینکه حسن نیت هم داشته باشند، توانایی ابراز آن را ندارند، چرا که خار و ذلیل صهیونیست ها هستند، بنابراین همه و از جمله دستگاه دیپلماسی ما باید منتظر باشند که اقداماتی از قبیل مصادره اموال بنیاد علوی تکرار شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار