|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۰۵

آیت الله جوادی آملی:

یکی از مراجع تقلید قم گفت: آیت الله ملکوتی همانطور که قبل از پیروزی انقلاب با امام(ره) همراه بودند بعد از پیروزی انقلاب هم در خدمت نظام اسلامی بوده و در بخش های مختلف نظام را یاری کردند.

به گزارشخبرگزاری فارساز قم، آیت الله عبدالله جوادی آملی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر آیت الله ملکوتی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تسلیت رحلت آن عالم بزرگوار اظهار کرد: آیت الله ملکوتی در تدریس، تالیف و تحقیق کوتاهی نکرد چه در حوزه علمیه نجف و چه در حوزه علمیه قم.

وی با بیان اینکه آیت الله ملکوتی در حوزه علمیه نجف در جوار بارگاه ملکوتی سید موحدان عالم امیر مومنان علی بن ابی طالب به تدریس مشغول بود گفت: وی سپس به ایران مراجعت فرمود و به تدریس، تعلیم و تربیت طلاب اشتغال داشت.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: آیت الله ملکوتی همانطور که قبل از پیروزی انقلاب با امام(ره) همراه بود بعد از پیروزی انقلاب هم در خدمت نظام اسلامی در بخش های مختلف نظام را یاری کرد.

وی گفت: آیت الله ملکوتی مدت ها امام جمعه تبریز بود و بعد از اینکه از وی خواهش کردند که حوزه علمیه قم از ایشان بهتر استفاده می کند از تبریز به قم تشریف آوردند و مشغول تالیف و تدریس شدند.

این مرجع تقلید بیان کرد: آیت الله ملکوتی پس از سال ها تدریس و تربیت طلاب در آستانه ۹۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفتند و سلام خدا بر او باد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار