|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۳۸

امید در مراسم راه اندازی کرسی یونسکو مطرح کرد /

خبرگزاری تسنیم: سرپرست دانشگاه تهران با اشاره به نقش موثر یونسکو در کشورهای در حال توسعه، از آمادگی این دانشگاه در انجام برنامه های این نهاد بین المللی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، محمدحسین امید سرپرست دانشگاه تهران در مراسم راه اندازی کرسی یونسکو در این دانشگاه، گفت: دانشگاه تهران در حال حاضر ۲ هزار عضو هیئت علمی و ۵۰ هزار دانشجو دارد و همکاری های مهم بین المللی مهمی با دانشگاه های بزرگ دنیا انجام می دهد.

امید افزود: در این راستا این دانشگاه ۱۰۰ توافق با دانشگاه های بزرگ دنیا صورت داده و برنامه های تحقیقاتی، پژوهشی و تبادل استاد و دانشجو را با دانشگاه های بزرگ انجام می دهد.

وی به نقش یونسکو در زمینه آموزش در کشورهای در حال توسعه اشاره کرد و گفت: نقش یونسکو در زمینه آموزش در کشورهای در حال توسعه غیرقابل انکار است و دانشگاه تهران آمادگی دارد نقش فعال تری را در زمینه همکاری با یونسکو داشته باشد.

سرپرست دانشگاه تهران در پایان گفت: اساتید، کارکنان و دانشگاهیان در ایران که مهد علم و فرهنگ به شمار می روند می توانند نقش موثرتری را در فعالیت های علمی و فرهنگی در کشور و جهان ایفا کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار