|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۶۶

عضو کمسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس:

عضو کمسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با ۱۰ نفر هم فراکسیون اعتدال را تشکیل می دهیم و در این راه مصمم هستیم.

احمد شوهانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: اعضای هیئت موسس فراکسیون اعتدال برای اعلام موجودیت رسمی در حال آمادگی هستند.

عضو کمسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضاء هیئت موسس این فراکسیون از چند ماه پیش به طور جدی کار تشکیل این فراکسیون را آغاز کرده و جلساتی در این زمینه برگزار شده است.

وی ادامه داد: هنوز اعضای این فراکسیون به طور کامل مشخص نشده اند اما امروز فرم های عضویت بین نمایندگان مجلس توزیع خواهد شد تا علاقه مندان به عضویت در این فراکسیون بعد از مطالعه مرامنامه به عضویت آن درآیند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: باید ابتدا اعضای اصلی این فراکسیون مشخص شوند تا سپس اعضای هیئت رئیسه با برپایی انتخاباتی مشخص شوند اما ممکن کسانی که در تشکیل این فراکسیون تلاش کرده و قدم های نخست را برداشته اند اعضای هیئت رئیسه را تشکیل دهند.

شوهانی تصریح کرد: چهره هایی مانند علی مطهری، ابراهیم نکو، علیرضا محجوب، محمدرضا تابش و عابد فتاحی از موسسان این فراکسیون هستند که در این راستا تلاش های فراوانی داشته و امکان دارد در این راستا در قالب هیئت رئیسه این فراکسیون نیز کاندید شوند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: زمان اعلام رسمی موجودیت این فراکسیون مشخص نیست اما بدون تردید طی هفته جاری این مهم محقق شود.

وی ادامه داد: تاکنون مخالفت های زیادی در مجلس برای تشکیل این فراکسیون وجود دارد و حتی ممکن است برخی افراد در میانه راه از این فراکسیون انصراف دهند اما اعضای هیئت موسس از جمله اینجانب عزم خود را جزم کرده تحت هر شرایط این فراکسیون را تشکیل دهیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: از اینکه فراکسیون جدیدی شکل بگیرد شک و تردیدی وجود ندارد حتی اگر ۱۰ نفر باشیم فراکسیون اعتدال را در مجلس تشکیل می دهیم.

انتهای پیام / ۲۲۴۶ / س۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار