|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۷۰

معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی:

معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر بودجه سازمان تامین اجتماعی به شکل درآمد هزینه است و در این زمینه ۷۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم.

به گزارشخبرگزاری فارسدر تبریز، عبدالرحمان تاج الدین ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: رویکرد سازمان تامین اجتماعی تعامل با شرکای اجتماعی خویش است و امسال از معدود سال هایی است که ۴۴ هزار میلیارد تومان بودجه سازمان توسط هیئت امنای سازمان مصوب و ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: تامین اجتماعی سازمانی عظیم است که ۲ میلیون خانوار یعنی بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود قرار داده اما جایگاهش فراتر از نگاه حزبی و جناحی است؛ چون این سازمان بر فراز ساختمان مدیریتی خود پرچم سفیدی برافراشته است تا برای خدمات رسانی بهینه به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت انجام وظیفه کند.

گردش مالی تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی را ماهانه یک هزار میلیارد توان عنوان کرد و افزود: مشی مدیریتی سازمان پاسخگویی است تا با تعامل نزدیک با جامعه کارگری و تشکل ها به عنوان صاحبان اصلی سازمان، فراتر از گفتار و شعار و در قالب کردار بتوانیم سه جانبه گرایی را اعمال کنیم.

انتهای پیام / ۶۰۰۰۲

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار