|
|
کدخبر: ۱۶۵۵۰۱

نماینده مردم چهار شهرستان کهگلویه و بویراحمد در مجلس:

نماینده مردم چهار شهرستان کهگلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید در توزیع و تخصیص اعتبارات تبعیض قائل شویم، گفت: انتظار می رود نگاه مدیران در این خصوص فرامنطقه ای باشد.

به گزارشخبرگزاری فارساز یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی شاخص های شهرستانی اظهار کرد: شاید در جزئی ترین شاخص ها مثلا فضای سبز دهدشت چهار متر مربع بوده، این در حالی است که باید مطابق با استانداردها هفت متر مربع باشد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه مندی از برخی شاخص های شهرستان کهگیلویه که فاصله زیادی با درصد توسعه ای استان دارند، گفت: در قانون اساسی اصل سوم بند ۹ آماده که نباید تبعیضی قائل شویم، اما هم اکنون چیزی جز تبعیض در این استان نمی بینم.

حجت الاسلام بزرگواری با بیان اینکه برخی شاخص های شهرستان کهگیلویه بر اساس آمار و ارقام موجود به نسبت استانی پایین تر است، گفت: انتظار می رود مدیران و مسئولان استانی در توزیع اعتبارات به تمامی بخش های استانی و شهرستانی توجه داشته باشند و فرامنطقه ای و جناحی عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران نهادها و دستگاه ها باید به صورت فرا منطقه ای عمل کنند و تنها یک منطقه و شهرستان را نبینند، گفت: امید می رود مسئولان نهادها و دستگاه ها تعامل بین دولت و مجلس را بیش از پیش و بهتر برقرار کنند.

بزرگواری در بخشی دیگر از سخنان خود به پروژه های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: برخی کارهای عمرانی در استان راکد مانده است و مدیران علت آن را نبود اعتبارات کافی بیان می کنند که باید گامی اساسی جهت رفع مشکلات این حوزه برداشته شود.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از استاندار و تلاش های بی شائبه وی در حوزه های مختلف اذعان کرد: انتظار می رود استاندار نسبت به توزیع اعتبارات هر چه سریع تر اقدام و به نحوی مطلوب و با رعایت عدالت صورت گیرد.

بزرگواری با بیان اینکه همه مسئولان نهادها و دستگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد باید در راستای توسعه و پیشرفت استان گام بردارند، گفت: برخی مدیران کل با کله شقی سعی بر این دارند که مجلس را با دولت درگیر کنند که انتظار می رود مدیران همکاری و تعامل دو جانبه در این خصوص را رعایت کنند.

انتهای پیام / ۸۲۰۱۱ / س۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار