|
|
کدخبر: ۱۶۵۵۴۲

هاشمی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت موسس جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه متبوعش به عنوان تشکل جدید شناخته می شود و صرفا سیاسی نیست گفت: این تشکل در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام خواهد کرد.

سیدمهدی هاشمی عضو هیئت موسس جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، درباره فعالیت تشکل متبوعش، گفت: تشکل های مختلف فعالیت های خود را با اعلام حضور و موجودیت در بخش های مختلف آغاز می کنند و جبهه جانبازان به عنوان یکی از تشکل هایی که در گوشه و کنار فعالیت های مختلفی داشت برای ساماندهی و ادامه هر چه بهتر فعالیت خود این جبهه را به صورت رسمی تشکیل داد.

وی با اشاره به اینکه این جبهه درخواست خود را به صورت قانونی برای وزارت کشور ارسال کرده است، افزود: انشاءالله بتوانیم در جهت تقویت فرهنک ایثار و شهاد و عزم ملی ملت عزیز ایران در سال " فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی " تاثیر به سزایی را داشته باشیم و امیدواریم با تشکیل این جبهه هم در ارتقاء عزم ملی و هم در ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه و تقویت مدیریت جهادی تاثیرگذار باشیم.

عضو هیئت موسس جبهه جانبازان با بیان اینکه این تشکل جدید است، اظهار داشت: البته تشکل های جانبازی و ایثارگری فعالیت های مختلفی داشته و دارند، اما ما می خواهیم به صورت نظام مند و منسجم تر کار خود را آغاز کنیم و امیدورایم با ثبت رسمی تشکل بتوانیم فعالیت نظام مندی را در چارچوب قوانین نظام اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری انجام دهیم.

هاشمی درباره فعالیت های سیاسی جبهه جانبازان، گفت: این تشکل صرفا سیاسی نیست و تشکل فرهنگی است و می تواند در جهت حمایت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کند.

وی تاکیدکرد: با توجه به ضعف هایی که در این بخش در جامعه دیده می شود اعضاء دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند تشکلی را در جهت تقویت این موضوع راه اندازی کنند و خوشبختانه استقبال خوبی هم شد. از این رو فکر می کنم این تشکل در جهت حمایت از ایثارگران جمهوری اسلامی و دستگاه های مسئول بتواند نقش خوبی داشته باشد.

عضو هیئت موسس جبهه جانبازان در پاسخ به این سوال که دبیرکل و ارکان این جبهه چه زمانی انتخاب می شوند؟ گفت: هنوز به صورت رسمی انتخاب نشدند و انشاءالله در آینده نزدیک انتخاب می شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار