|
|
کدخبر: ۱۶۵۵۹۳

نهاوندیان:

خبرگزاری تسنیم: رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به زودی شاهد تحولات مؤثر خواهد بود.

به گزارش حوزه دولتخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه مراسم معارفه دبیر جدید شورای اطلاع رسانی دولت ضمن تأکید بر ضرورت بازتعریف مأموریت ها و وظایف محوله به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، بر افزایش کیفیت اقدامات انجام شده، تأکید و ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید مدیریت دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت شاهد تحولات موثر و رشد چشمگیر فعالیت ها در عرصه اطلاع رسانی خواهیم بود.

وی با اشاره به فاصله اطلاع رسانی مطلوب و ایده آل با آنچه که در حال حاضر وجود دارد، بر پویایی هرچه بیشتر ارکان اطلاع رسانی در بدنه دولت با مدیریت شورای اطلاع رسانی دولت و استفاده و ساماندهی همه ظرفیت ها تأکید کرد.

انسجام بخشی و هم افزایی ظرفیت های متنوع و گسترده مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی ضرورت اساسی دیگری بود که رئیس دفتر رئیس جمهور بر اجرایی شدن و استفاده از موقعیت پدید آمده در این خصوص در دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به آن اشاره کرد.

معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که با حمایت از فعالیت های رسانه ای دولت و ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر در این زمینه از سوی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت شاهد اثربخشی و اطلاع رسانی دقیق تر دولت در بخش های مختلف به افکارعمومی باشیم.

وی در جلسه مشترک با رئیس دفتر رئیس جمهور، گزارشی از برنامه های پیش روی دبیرخانه در جهت ساماندهی فعالیت های رسانه ای دولت را ارائه کرد.

در ابتدای این دیدار علیرضا معزی به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی دولت معرفی شد.

براساس این گزارش، محمد نهاوندیان در این دیدار با مدیران و کارکنان بخش های مختلف گفت وگو کرد و در جریان مهم ترین اقدامات انجام شده، قرار گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار