|
|
کدخبر: ۱۶۵۷۸۳

حجت الاسلام گواهی در گفت وگو با فارس

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه دشمن نزدیک به ۳۵ سال است که ما را تهدید می کند، گفت: تهدیدهای دشمنان و حتی گزینه های روی میز آنها بی اثر و بی ارزش است.

حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارسدر حاشیه رزمایش الی بیت المقدس گفت: این رزمایش یک مراسم آمادگی دفاعی است که با توجه به اینکه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج هر چند وقت یک بار آمادگی خود را آزمایش می کنند بر این اساس برگزار شده است.

حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: این رزمایش به طور قطع می تواند در مقابل با تهدیدهای دشمنان تأثیرگذار باشد و از طرفی ما می توانیم آمادگی نیروهای خود را بسنجیم.

وی اضافه کرد: تهدیدهای دشمن همیشه ناکارآمد بوده است و دشمن حدود ۳۵ سال است که ما را تهدید می کند و ما در بدترین شرایط و در زمانی که دستمان خالی بود در مقابل تهدیدهای نظامی دشمنان ایستادگی کردیم و به پیروزی رسیدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تأکید کرد: امروز هم تهدیدهای دشمنان بی اثر است و گزینه های نظامی که ما را با آنها تهدید می کنند قطعا ارزش و اثری ندارد.

گواهی خاطر نشان کرد: این رزمایش هر ساله ۴ و ۲ اردیبهشت برای برادران و در ۱۰ و ۱۱ برای گردان های کوثر که خواهران بسیجی هستند، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اعلام حضور در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد مقاومتی و ایستادگی در مقابل تهدیدهای احتمالی دشمن پیام این رزمایش است.

گواهی اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف این رزمایش آمادگی نیروهای ما برای مقابله با تهدیدها و حوادثغیرمترقبه است که نمونه آن را در زمان بارش برف در شهرهای شمال کشور دیدیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار