|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۵۳

کاشفی خبر داد

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان از تاکید خاتمی برای استفاده از نظرات هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری و سیدحسن خمینی برای انتخابات مجلس دهم خبر داد و گفت: استفاده از نظرات اصولگرایان هم برای انتخابات مجلس آینده دنبال می شود.

حسین کاشفی عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان در گفت وگویی از تاکید خاتمی برای استفاده از نظرات هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری و سیدحسن خمینی برای انتخابات مجلس دهم خبر داد و گفت: با وجود شورای مشورتی دیگر نیازی به تشتت تشکیلات میان اصلاح طلبان نیست.

کاشفی با بیان اینکه احزاب فعال اصلاح طلب و شورای هماهنگی در شورای مشورتی نمایندگانی دارند تصریح کرد: این شورا در حال حاضر از جامعیت برخوردار بوده و همه طیف های اصلاح طلب در آن حضور دارند.

عضو حزب منحله مشارکت ادامه داد: جلسات شورای مشورتی هر دو هفته یکبار تشکیل می شود و بیشتر جنبه کارشناسی دارد چراکه افراد دارای تجربه مدیریتی و فعالیت سیاسی که در آن حضور دارند می توانند پیش بینی های خود را به دولت منتقل کنند.

*استفاده شورای مشورتی اصلاح طلبان از ظرفیت اصولگرایی

وی یادآور شد: نگاه خاتمی در شورای مشورتی مهم است و استفاده از نظرات هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری و سیدحسن خمینی مورد تاکید اوست البته استفاده از نظرات سایر اشخاص و حتی اصولگرایانی که نگاه ملی به مسائل دارند در انتخابات مجلس آینده از سوی شورای مشورتی دنبال می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار