|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۷۳

افضلی فرد به فارس خبر داد

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از شکل گیری مجدد شرکت متهم به ارتباط با صهیونیست ها با حمایت وزارت خارجه خبر داد.

مصطفی افضلی فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ خانه ملت در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به پرونده اتهام برخی از شرکت های ایرانی در همکاری با شرکت های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: گزارش یکی از این شرکت ها که قرار بود منحل شود و منحل هم شد و در حال حاضر می خواهد در قالب هیأت مدیره ای مجددا شکل بگیرد، به کمیسیون ارائه شد.

وی اضافه کرد: این گزارش توسط وزارت خارجه به کمیسیون ارائه شده است و البته همین وزارتخانه هم باید در این خصوص اقدام کرده و رفتارش را اصلاح کند، رفتاری که منجر به شکل گیری مجدد یک شرکت صهیونیستی می شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا این اقدام با حمایت وزارت امور خارجه صورت می گیرد، گفت: آری، این موضوع بحثی است که آنها باید پاسخگو باشند.

افضلی فرد همچنین خاطرنشان کرد: گزارش مربوط به مابقی شرکت های متهم به ارتباط با شرکت های صهیونیستی هنوز به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: باید در جلسه ای با دعوت از مقامات وزارت اطلاعات و خارجه موضوع را پیگیری کنیم، زیرا ارائه گزارش این وزارتخانه ها به طول انجامیده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار