|
|
کدخبر: ۱۶۶۰۲۷

فروزنده در گفت وگو فارس:

قائم مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران از پیگیری بحثمبارزه با مفاسد اقتصادی در جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش خبر داد و گفت: مسئولان باید هرچه سریعتر برای بهبود این وضعیت تدابیری بی اندیشند.

لطف الله فروزنده، قائم مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارسبا اشاره به بررسی پیام مقام معظم رهبری پیرامون بحثمبارزه با مفاسد اقتصادی در جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش، اظهارداشت: در این جلسه سعی شد تا با آسیب شناسی مبارزه با مفاسد اقتصادی به راه حلی برای بهبود وضعیت و پیگیری مطالبات رهبری بپردازیم.

فروزنده ادامه داد: معتقدیم مشکلات ساختاری و قانونی، عدم نظارت و ارزیابی بر عملکرد مدیران از جمله مسائلی است که در بروز مفاسد اقتصادی نقش مهمی دارد، که مسئولان باید هر چه سریعتر برای بهبود این وضعیت تدابیری بی اندیشند.

وی مبارزه با مفاسد اقتصادی را یک ضرورت دانست و افزود: باید هر چه سریعتر گفتمان رهبری در کشور اجرایی شود، البته نقش رسانه ها و رسانه ملی درباره این موضوع بسیار مهم و تاثیر گذار است.

قائم مقام دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به کنگره حزب متبوعش، گفت: امسال حتما کنگره جمعیت برگزار خواهد شد ولی فعلا زمان آن قطعی نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار