|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۲۳

جلالی در گفت وگو با فارس:

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها نشان دادند قابل اعتماد نیستند، گفت: رفتار دوگانه آنها در سال های پس از انقلاب همچنان ادامه دارد.

کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز پژوهش های خانه ملت در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با بیان اینکه آمریکایی ها با برخوردهایشان نشان دادند که قابل اعتماد نیستند، گفت: رفتار دوگانه آنها در سال های پس از انقلاب همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در ماجرای بنیاد علوی و حضور ابوطالبی در سازمان ملل اظهار داشت: آمریکایی ها ماهیت خود را در این اتفاقات نشان دادند، البته این قبیل اقدامات سخیف است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت افزود: آمریکایی ها از یک طرف دم از مذاکره و گفت وگو می زنند و از طرف دیگر این رفتارها را از خود نشان می دهند، آمریکایی ها استراتژی نرمش در گفتار و خشونت در عمل را دنبال می کنند.

جلالی همچنین گفت: وزارت خارجه آنجایی که مجاز است و اقداماتش را به پیش می برد، فقط در چارچوب موضوع هسته ای است و در واقع در این حوزه گفت وگو می کند و این موضوعی نیست که فقط مرتبط با آمریکایی ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بهترین راه را مذاکره می دانست، تصریح کرد: ایران به این موضوع وفادار است و این غربی ها بودند که برخی اوقات مذاکرات را نقض کرده و یا در حین مذاکرات عقب نشسته اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار