|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۲۴

استاندار بوشهر:

استاندار بوشهر گفت: فردا اسحاق جهانگیری و تعدادی از وزرا به منظور بازدید از پارس جنوبی و شرکت در جلسه شورای اداری استان به عسلویه می آیند.

مصطفی سالاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: صبح فردا اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا به منظور بازدید از پارس جنوبی و شرکت در جلسه شورای اداری استان به عسلویه می آیند.

وی افزود: در این سفر وزرای راه و شهرسازی، نفت و علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین روسای سازمان های بنادر و دریانوردی و شیلات کشور، معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کنند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه پس از بازدید از فازهای در دست اجرا، راه های توسعه سریعتر فازهای پارس جنوبی و مشکلات موجود در این راه را ارزیابی می کنند.

سالاری بیان کرد: معاون اول رئیس جمهور در عسلویه از فازهای ۱۲،۱۵، ۱۶،۱۷ و ۱۸پارس جنوبی بازدید خواهد کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی فازهای در دست اجرا قرار می گیرد.

وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید در راستای توسعه و پیشرفت استان بوشهر اهتمام جدی دارد و امیدوار هستیم با تلاش شبانه روزی روز به روز شاهد موفقیت بیشتر استان باشیم.

انتهای پیام / ۲۴۵۱ / ع۱۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار