|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۹۰

طی پیام های جداگانه ای

معاون اول رئیس جمهور درگذشت آیت الله ملکوتی و ماموستا مجتهدی امام جمعه سنندج را تسلیت گفت.

به گزارشخبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام اسحاق جهانگیری به مناسبت درگذشت آیت الله ملکوتی به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و فقیه مبارز آیت الله حاج شیخ مسلم ملکوتی مجاهد فی سبیل الله موجب تألم خاطر فراوان اینجانب گردید.

این عالم جلیل القدر که از محضر بزرگانی همچون امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی بهره برد، در دوران حیات پر ثمر خویش، خدمات شایسته ای در راه اسلام ارائه و شاگردان برجسته ای به جامعه تقدیم کرد.

اینجانب رحلت این عالم بزرگوار و این مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، مردم ولایتمدار آذربایجان و خاندان محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسألت می نمایم.

اسحاق جهانگیری

همچنین متن پیام اسحاق جهانگیری به مناسبت درگذشت ماموستا مجتهدی امام جمعه سنندج بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

در گذشت عالم برجسته و بزرگوار جناب ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه سنندج و نماینده مجلس خبرگان رهبری، موجبات تأثر و اندوه فراوان گردید.

این عالم وارسته در دوران عمر شریف خود، خدمات بی شماری در جهت تقویت وحدت در جهان اسلام ارائه کرد و با توطئه و تفرقه افکنی دشمنان اسلام به مبارزه پرداخت.

اینجانب درگذشت این عالم بزرگوار را به مردم شریف کردستان بویژه جامعه اهل تسنن، بیت مکرم، همه بازماندگان و دوستداران آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار