|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۹۳

نکو در گفت وگو با فارس:

نماینده مردم رباط کریم در مجلس با تأکید بر اینکه هیچ مانعی نمی تواند از تشکیل فراکسیون اعتدال جلوگیری کند، گفت: اعضای فراکسیون اعتدال بیش از ۱۰۰ نفر خواهند بود.

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه تعداد کثیری از نمایندگان مجلس از تشکیل فراکسیون اعتدال استقبال کرده اند، گفت: هیچ مانعی نمی تواند از تشکیل این فراکسیون جلوگیری کند.

وی از بعضی موضع گیری های تند و همراه با سراسیمگی در برابر تشکیل فراکسیون اعتدال سخن گفت و تصریح کرد: عده ای ناجوانمردانه در تلاشند جلوی تشکیل فراکسیون را بگیرند و بعضی نیز با اظهارنظرهایی نظیر اینکه «دولت به جای تشکیل فراکسیون به فکر انجام کارهای دیگر باشد» نسبت به راه اندازی فراکسیون اعتدال هشدار می دهند.

نکو این گونه اظهارنظرها را ناشی از برداشت اشتباه نسبت به ریشه های شکل گیری فراکسیون اعتدال خواند و گفت: برعکس تصور منتقدان این دولت نیست که به دنبال تأسیس فراکسیون اعتدال است بلکه نمایندگان، خود می خواهند با راه اندازی این فراکسیون رویکرد اعتدال را در مجلس نهادینه کنند.

نماینده مردم رباط کریم اضافه کرد: فراکسیون اعتدال ممکن است در مواردی با دولت همفکری داشته و از او حمایت کند و ممکن است در مواردی که مشی دولت احیاناً در تقابل با اعتدال باشد، به انتقاد برخیزد.

وی با اشاره به پیش بینی هایی مبنی بر اینکه اعضای فراکسیون بیش از ۱۰۰ نفر نخواهند بود، گفت: قطعاً اعضای فراکسیون اعتدال بیش از ۱۰۰ نفر خواهند بود و به تدریج تمایل برای عضویت در آن نیز بیشتر می شود.

نکو ویژگی فراکسیون اعتدال را پختگی روزافزون آن خواند و اظهار کرد: به عکس برخی فراکسیون های دیگر که بدون مطالعه عمیق شکل گرفته اند ما با بررسی هر روزه پیشنهادهای متنوع سعی درصدد هر چه بیشتر پخته کردن مواضع فراکسیون خواهیم بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار