|
|
کدخبر: ۱۶۶۲۶۳

با موافقت لاریجانی /

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری مازندران از تمدید فعالیت اعضای این هیئت تا ۶ ماه دیگر با موافقت رئیس مجلس خبر داد.

عزت الله یوسفیان ملا رئیس هیئت تحقیق و تفحص از استانداری مازندران در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به اینکه این تحقیق و تفحص از تیر سال گذشته در مجلس کلید خورده است، گفت: طرح تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری مازندران در بین سال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ با درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در تیر سال گذشته تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

وی افزود: با توجه به مهلت ۶ ماهه از زمان صدور حکم از سوی رئیس مجلس برای اعضای هیئت تحقیق و تفحص از استانداری مازندران برای تهیه گزارش نهایی، متأسفانه به دلیل اینکه روند کار با کندی پیش می رود و همکاری های خوبی با اعضا نمی شود، درخواستی برای تمدید فعالیت این هیئت به لاریجانی ارائه کردیم که وی با آن موافقت کرد.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از استانداری مازندران در ادامه، اظهار داشت: با موافقت رئیس مجلس، ادامه فعالیت ها و تحقیقات اعضای این هیئت برای تحقیق از استانداری مازندران تا ۶ ماه دیگر تمدید شد.

یوسفیان ملا در ادامه به برخی جزئیات و علل تفحص از استانداری مازندران اشاره کرد و خاطر نشان کرد: بی عدالتی در توزیع اعتبارات، اعمال نظر در توزیع اعتبارات، هزینه کردن اعتبارات به شکل دل خواه و خارج از چارچوب های قانونی اعتبارات از مهم ترین دلایل کلید خوردن این تحقیق و تفحص در مجلس است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، یوسفیان ملاپیشتردر گفت وگویی با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیماز تشکیل پرونده برای استاندار سابق این استان در دیوان محاسبات به خاطر عملکرد مالی وی خبر داده بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار