|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۲۹

با حکم سر لشکر فیروز آبادی؛

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور طی حکمی محسن محبی را به سمت معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور طی حکمی محسن محبی را به سمت معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور منصوب کرد.

در حکم سرلشکر فیروزآبادی آمده است:

با استعانت از خدای متعال و در اجرای تدابیر و مصوبات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور و به استناد اختیارات تعویضی معظم له، شما را که دارای سوابق درخشان و خصوصیات برتر کاری می باشید را به سمت معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور منصوب می نمایم.

امید است با همکاری مسئولان و وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی ذی ربط و با بهره گیری از تجارب به دست آمده در اجرای تدابیر مقام عظمای ولایت در بخش سیاست های کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل و قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه در حوزه فرهنگی و ارتقائ سطح آگاهی، منشاء خدمات و برکات ارزنده ای بر نظام مقدس اسلامی باشید.

امید است با توجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز است، وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوی را بنمایید.

گفتنی است، محسن محبی در سال ۱۳۴۵ به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و دکتری امنیت ملی گرایش تهدیدات فرهنگی از دانشگاه امام حسین(ع) می باشد.

ازسوابق خدمتی وی می توان به مدیر امور راهبردی فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس اداره بررسی های فرهنگی اجتماعی سپاه، معاون فرهنگی و رئیس بسیج اساتید دانشگاه اشاره کرد.

وی ۵۷ ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل، افتخار جانبازی ۵۰ درصد و استادی دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار