|
|
کدخبر: ۱۶۶۴۹۸

پاپی زاده در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از تشکیل کانون هم اندیشی اقتصاد مقاومتی در این کمیسیون با هدف ایجاد بسترهای قانونی با استفاده از نظرات نمایندگان مجلس، صاحب نظران و متخصصین در این کمیسیون خبر داد.

عباس پاپی زاده عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به برنامه های این کمیسیون در راستای تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، گفت: کانون هم اندیشی اقتصاد مقاومتی در راستای پیگیری و تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در کمیسیون کشاورزی مجلس تشکیل شده است.

وی به تعداد اعضای این کانون اشاره کرد و افزود: تمامی اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس عضو کانون هم اندیشی اقتصاد مقاومتی هستند که جلسات این کانون از هفته گذشته آغاز شده و در هفته آینده نیز پیگیری خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه با بیان اینکه هدف از تشکیل این کانون در این کمیسیون، پیگیری اصول سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: قصد داریم در این کانون از نظرات نمایندگان بخش خصوصی، کارشناسان دستگاه های مختلف و نیز اساتید دانشگاه در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی بهره مند شویم که تاکنون جلساتی در این زمینه داشته ایم.

پاپی زاده تصریح کرد: کانون هم اندیشی اقتصاد مقاومتی با هدف فرهنگ سازی، گفتمان سازی و نیز الگوسازی عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی و برای ایجاد بسترهای قانونی با استفاده از نظرات نمایندگان مجلس، صاحب نظران و متخصصین تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: قرار است نظرات کارشناسان، متخصصین و نمایندگان مجلس در این کانون جمع بندی شده و قالب گزارش اقتصاد مقاومتی به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار