|
|
کدخبر: ۱۶۶۴۹۹

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات:

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تاکید براینکه حزب متبوعش قصد ائتلاف با دیگر احزاب اصلاح طلب فعلی را ندارد، گفت: با احزاب منحله ای که قانون اساسی و اصل مترقی ولایت فقیه را قبول ندارند جبهه واحد تشکیل نمی دهیم.

حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با بیان اینکه کسانی که قصد دارند جبهه واحد اصلاحات تشکیل دهند صلاحیت کافی ندارند، اظهار داشت: تشکیل یک جبهه واحد امر خوبی است اما کسانی که امروز قصد دارند جبهه واحد اصلاحات تشکیل دهند بدنبال منافع شخصی هستند و نظرات خود را دنبال می کنند.

وی افزود: برخی احزاب منحله که حتی به قانون اساسی جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند، قصد دارند میدان دار شوند و با این اقدام نیروهای گوناگون را تحت فرمان شخصی خود در آورند در حالی که چنین شرایطی به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

فومنی با انتقاد از افرادی که درون جریان اصلاحات قانون را رعایت نمی کنند، بیان داشت: اصلاحات متعلق به شخص نیست، همچنین کسی آن را بوجود نیاورده است بلکه یک فرآیند است و به همین دلیل کسی نمی تواند مدعی دیگران باشد و بجای دیگران تصمیم بگیرد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در پایان با تاکید براینکه حزب متبوعش قصد ائتلاف با دیگر احزاب اصلاح طلب فعلی را ندارد، گفت: کسی که ادعا می کند اصلاح طلب است بایدبه مبانی نظام و ولایت فقیه اعتقاد و التزام عملی داشته باشد، در غیر اینصورت ما با هیچ گروهی ائتلاف نمی کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار