|
|
کدخبر: ۱۶۶۶۵۸

نیک فر در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه اصول گرایان به روند گذشته خانه احزاب انتقاد داشتند گفت: در حال حاضر هم به احیای خانه احزاب امیدوار نیستیم.

احمد نیک فر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه جلسه هئیت اجرایی تشکل متبوعش برگزار شد، گفت: در این جلسه پیرامون ادامه تهیه مقدمات مجمع سراسری جام که پنج تیرماه برگزار می شود بحثو بررسی کردیم.

وی افزود: به دلیل برگزاری نشست شاخه جوانان و سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس در این مراسم، نشست شورای مرکزی تعطیل و به هفته آینده موکول شد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در خصوص فرآیند احیای خانه احزاب، گفت: تا آنجایی که ما در جریان هستیم و پیگیری کردیم، کمیته ای انتخاب نشده و تاکنون وزیر کشور فقط دو نشست با دبیران کل احزاب و تشکل های سیاسی داشت و از محمدرضا باهنر هم دعوت کرده بودند.

نیک فر با بیان اینکه اصول گرایان و جامعه اسلامی مهندسین به روند گذشته خانه احزاب انتقاد داشته و دارند، خاطرنشان کرد: ما به روند گذشته انتقاد داشتیم و شرکت هم نمی کردیم و اگر بخواهد روند گذشته تکرار شود به آن انتقاد خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: با این روند به احیای خانه احزاب خوش بین نیستیم، مگر اینکه نگاه مسئولان و قانون تغییر کند و تمامی احزاب به میدان بیاید. در غیر این صورت با قانون قبلی نمی توان به احیای خانه احزاب امیدوار بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار