|
|
کدخبر: ۱۶۶۸۰۷

آیت الله سبحانی:

یکی از مراجع تقلید قم ضرورت تقویت بخش های مختلف تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برای حل مشکلات اقتصادی، تولید در کشور رونق بگیرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز قم، آیت الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به روند مذاکرات هسته ای اشاره کرد و اظهار داشت: باید تلاش شود تا مذاکرات روبه جلو بوده و نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی به وضعیت اقتصاد کشور اشاره کرد و یادآور شد: باید امور اقتصادی به مردم واگذار شود و فعالان عرصه تولید مورد حمایت قرار گیرند.

استاد حوزه علمیه قم ضرورت تقویت بخش های مختلف تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برای حل مشکلات اقتصادی تولید در کشور رونق بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شعار دولت تدبیر بوده است تصریح کرد: از دولت تدبیر انتظار است که نسبت به حل مشکلات اقتصادی اهتمام داشته باشد.

شایان ذکر است علی لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از روز گذشته با سفر به شهر مقدس قم دیدار با علما و مراجع تقلید را در برنامه های خود قرار داده است و با حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی، وحید خراسانی و موسوی اردبیلی دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام / ۲۲۵۸ / ل۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار